fredag 22 mars 2013

Spoiler för pretty little liars

Ja ni kära vänner. Inatt kom det sista avsnittet av Pretty Little Liars ut i USA. Vill se det men ändå inte. Mina förväntningar har ni här nere: (kan innehålla spår av spoilers) 

- Jag hoppas dom knyter ihop säcken och inte avslutar serien med en cliffhanger. Det har ju hänt otroligt mycket under seriens gång och det har gått så fort! Karaktärer har kommit tillbaka och karaktärer har försvunnit, lite rörig säsong men bra. 

- Jag hoppas att vi fans får lite klartecken runt omkring Melissa, Wren, Eddie, Jason, Wilden. Det är lite förvirrande att i ena stunden är Melissa misstänkt men i andra sekunden så är det Wilden. Jag tycker säsongen har varit lite rörigt och förvirrande, många karaktärer har visat upp nya sidoroch en del har varit bra och dåliga. 


- Toby. Jag har redan blivit spoilad av Instagram men jag hoppas han kommer tillbaka. Jag tycker serien blir tråkigare när han är borta och han och Spencer passar ju så bra tillsammans. 

- Att Hanna och Caleb fortsätter att vara tillsammans. Serien behöver ett par som håller fast vid varandra oavsett vad som händer. Dom är väldigt söta tillsammans och så tycker jag att Hanna blir en bättre person när hon är tillsammans med Caleb. Dom är lite som Haley och Nathan i One tree hill. 

- Nu i säsongsfinalen hoppas jag att dom avslöjar vem som bär den röda kappan. Det är riktigt irriterande att inte veta vem det är och att få massor med ledtrådar under avsnitten är så irriterande...Hoppas som sagt på lite korrekta svar och inte 'kanske' är han misstänkt. 

- För tusans gubbar må Spencer komma ur denna bubbla. Spencer är min favorit och har varit det ändan sedan serien startade, gillar inte alls att hon är inne på Radley... 


Återkommer om en sammanfattning och recension på säsong 3 senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar