tisdag 23 juli 2013

Tv-serie tips: Suburgatory

Jag har börjat kolla på en ny serie, Suburgatory. Jag såg en trailer och en blogg som hade tipsat om serien och jag tänkte direkt: den där måste jag bara se, jag tänkte genast på Cougar Town. Serien handlar om Tessa och pappa George som flyttar från New York till en liten förort med plastikopererade mammor, sockerfri Red Bull till  middag och grannar som älskar BBQ:s. Sakta men säkert börjar de anpassa sig till förortslivet.

Serien är charmig och karaktärerna är sådär extremt överdrivna (gillar man inte renodlade komedier så den här serien nog inget för er tyvärr). Det bästa är att avsnitten är 20 minuter så det går fort att kolla igenom serien men samtidigt är avsnitten är mycket innehållsrika och de känns som 40 minuters program. Se den och jag lovar att ni kommer att gapskratta, för allt är så bisarrt och serien har verkligen en egen tuch. Jag älskade den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar