tisdag 5 augusti 2014

Höstens böcker 2014

Har ni sett vilka bra böcker det kommer ut nu i somras och i höst sen? Massor! Jag tyckte det var väldigt lugnt med bra böcker i våras, lite jobbigt är det ju när alla bra böcker kommer samtidigt. Vi tar en titt på vad jag vill hinna läsa!

- Elsa Billgren kommer ut med ännu en bok, den här gången med Inred med vintage. 
- Min favoritförfattare Jandy Nelson kommer äntligen ut med en ny bok, den heter Jag ger dig solen.
- Den sista delen i Divergent-serien kommer ut, Allegiant. Äntligen
- Världens viktigaste kyssar - David Levithan
- Champion - Marie Lu. Äntligen på den med. 
- Ramona - Marta Söderberg
- 8 saker du aldrig skulle våga - Eva Susso & Moa Erikssoon Sandberg
- Plan B - JONATHAN FREAKING TROPPER
- Låt vargarna komma - Carol Rifka brunt. I pocket dårå.
- Överlevarna The young world - Chirs Weitz
- Offpist - Johanna Schreiber

Älskar att Gilla böcker ger ut massor med bra böcker. Jag tycker dom verkligen levererar hela tiden.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar