måndag 26 januari 2015

Nya böcker!

På den senaste tiden så har det trillat in mängder med nya böcker hos mig, tror jag är uppe i ca 20-25 nya böcker haha. Skyller på alla vårböcker som kommer ut och loppisar...


Barnens första och andra bok. En Tery Pratchett bok, en Maria Gripes bok Skuggan över stenbänken. Mayakoden av Mario Reading, hade en bok tidigare utav samma författare, Varma smörgåsar, två Sabrina-böcker, och så det bästa fyndet Mord med ett leende av J.D Robb!!!!!! Denna serie är ju skriven utav Nora Roberts men bara de 4? första böckerna finns ute på svenska, resterande 30 böcker finns på engelska. Jag har läst den första och andra boken, älskar den serien! 

Dessa böcker kostade mig ca 10kr. 


Fyra stycken odlingsböcker. Hittade dessa på en second hand affär förutom Odla för köket som är ett recensionsexemplar. Kan våren komma nu eller?

Har du läst några utav dessa böcker? Vilken bok borde jag börja med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar