måndag 9 mars 2015

Sånt jag är sugen på just nu..

Jag är nog precis som alla andra, läser mängder med bokbloggar och bloggar generellt, och när jag surfar omkring så hittar jag oftast bok-serie-film-tips! Så jag tänkte samla ihop några stycken så ni kanske hittar någon ny serier eller bok att läsa och för mig själv så jag inte glömmer bort hehe. 

Tv-serie bloggen Efji.se tipsade om en ny serie Red band society. Efter jag läste det här inlägget så blev jag så sugen på att se den här serien, låter spännande att det är en blandning mellan GleeThe breakfast cluboch my so called life.



Ett till tv-serie tips. Det här tipset kommer ifrån Seriedrottningen. Efter jag läste hennes recension på Jane The virgin så bara måste jag se den här serien! En mysig och rolig serie, bättre kan det inte bli!

Boktanken levererade det här boktipset. En trilogi som verkar vara precis i min smak. Måste besöka bibblan eller hålla utkik på second hand-affärerna!

PrickigaPaula gjorde mig helsugen på att läsa Korpmåne, vilken tur att jag har den ståendets i bokhyllan. Måste läsa snart snart snart!!

Ett till serietips också ifrån Efji. Den här gången är det en serie som kommer ifrån Canada och handlar om en tjej som bor på en ranch. Alltså måste se denna fantastiska mysiga och underbara serie. Älskar när böcker, serier eller filmer utspelar sig på rancher med hästar. Åhh <3 


Ett sista boktips kommer ifrån Beasbokhylla. Detta är en bok som verkligen fastnade hos mig när jag läste recensionen. Jag är sugen på att utmana mig själv i läsningen och läsa genrer som är "outside the box". Det här är en historisk roman och gud så sugen jag är på den här boken, det är en serie och det finns även andra serier utav samma författare. 


Det är ju lätt att tips som man hittar på nätet har en tendens att försvinna bland allt annat så jag tänker nog fortsätta med dessa inlägg...Ha en trevlig kväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar