måndag 27 juli 2015

Höstens böcker del 1

Ja jag vet, sommaren är här och jag pratar redan om hösten. Men jag kan bara inte låta bli när förlagen släpper sina höstnyheter nu?! Och precis som jag tyckte att våren bjöd på många godbitar så bjuder hösten på dubblet så många! Speciellt Modernista, har sagt det sedan 2013 att de levererar alltid! Och de verkar veta vilka böcker de ska översätta eftersom jag skulle bara kunna läsa deras böcker...

 Först ut har vi Bonnier Carlsen.





Vill mest läsa Girl online





 Rabén och Sjögren








 Tycker att Rabén och Sjögren har en väldigt bra höstutgivning, vill läsa allihopa!





B.Wahlström




Sophie Kinsella är ett givet val att den boken ska bli läst, måste såklart också fortsätta på serien om Tom.



Gilla böcker





Tre nya författare som jag inte har hört talas om, kanske är de debutanter? Tokfina omslag iaf! Vill läsa allihop.



Alfabeta 



Vill mest läsa  Det glödande lövet och Snö kan brinna


Det var del 1 det! Får se när del 2 dyker upp, men som ni ser så finns det många godbitar att läsa i höst.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar