onsdag 22 juli 2015

The Shannara Chronicles

I min bokhylla finns det två stycken böcker som Terry Brooks har skrivit, jag fyndade dessa böcker på second hand för inte alls några stora pengar. Det är en fantasyserie och när tiden räckte till jag skulle ta mig an serien. Men så dök detta upp på någon bokblogg och nu känner jag mest: skiter i alla andra böcker, ska läsa den här serien först. 

 
 Mina böcker 
 


Böckerna ska bli en tv-serie!! Det är MTV som ligger bakom tv-serien och jag gillar ju MTVs serier. Dock finns det inga uppgifter om när det är premiär eller vilka skådespelare som kommer medverka. Dom hoppas på att pilotavsnittet kommer gå bra så blir det en fortsättning. Den som skriver manus är ingen mindre än Al Gough och Miles Miller, författarna till Smallvile. Jag ser fram emot denna serie och hoppas det kommer gå bra för den, men först ska jag läsa böckerna! Mot biblioteket då jag inte har första boken! =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar