söndag 8 november 2015

Harry Potter-helg: Sammanfattning!

Jaha! Då var min lilla Harry Potter-helg över för denna gång. Det var en rolig grej och jag var verkligen njutit när jag har kollat på filmerna, det var så länge sen! Tyvärr så hann jag inte skriva om de sista filmerna men jag tänker att de inläggen kan vi ta någon annan dag!

Här finns alla länkar:

Jag skrev om Funny moments i Hemlighetens kammare
Jag skrev om Fången från Azkaban med en recension 
Jag skrev om några favoritscener ur De vises sten 
Jag skrev om Fun facts Den flammande bägaren

Jag skrev om drinkar med Harry Potter tema
Jag gjorde en Harry Potter-tag
Jag skrev om en målarbok med Harry Potter-tema
Jag skrev om min HP-historia
Jag skrev om nördiga Harry Potter presenter att ge bort 
Jag skrev om Hermione citat

10 inlägg är inte så pjåkigt, sedan kan vi väl bortse från att hälften kom ut igår men när jag ska schemalägga inlägg så dyker de ändå inte upp så när jag loggade in i går då så hade dom inte publicerast i lördags eller fredags :( Så förlåt för inläggsinvasion! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar