onsdag 2 december 2015

CaféDeParis och Sandras Bokklubb

Här kommer det två tips som ni bara måste spana in på! Nu när jag har legat sjuk i typ 100 år så har jag bara orkat se serier! Och så hittade jag dessa två miniserier som jag bara måste tipsa om.


 Sandra Beijers bokklubb. Sandra som ni vet är ju en bloggare samt författare med boken Det handlar om dig i bagaget. Jag har ännu inte läst hennes bok men älskar hennes blogg niotillfem. Hon bjuder in sina kompisar och de diskuterar böcker! Nu är tyvärr denna miniserie slut :( men jag hoppas på att det kommer mer avsnitt för de är verkligen hur bra som helst.




















Det andra tipset är CafédeParis. Daniel Paris har verkligen växt i mina ögon, från att vara en bloggare som ständigt var i bråk till att bli en entreprenör. I denna lilla show bjuder han in olika gäster där de lagar mat ihop och pratar. Jag älskade avsnittet med Micheal Forni/Sandra Beijer och med Kenza! Så himla mysigt program <3 Och det blir inte sådär stelt som det lätt kan bli!

1 kommentar:

  1. Älskar Sandras bokklubb. Skulle också vilja sitta och fika med mysiga vänner och diskutera litteratur.

    SvaraRadera