torsdag 10 december 2015

Den senaste tiden

Vi tar en titt på vad som har hänt hos mig den senaste tiden! =)

Detta är de böckerna jag läste i november, hade en riktigt bra läsmånad och läste många bra böcker. // Läste ut Black Ice av Becca Fitzpatrick, älskade den!!!!!

Fikat/lunchat med gamla klasskompisar <3 // Städat hemmet, satt upp julgranen, köpt hem hyacinter.

Fått hem dessa två böcker av Åsa Hellberg som jag snarast ska läsa! // En bild från mitt jobb, solen lyser och man kan inte tro att det är december!


 Dessa två böcker skriva jag en hemtenta om, just nu går det bra och jag ligger i fas så det är ju bra! // En selfie deluxe. Nej men ni som läser denna bloggis kanske inte vet hur jag ser ut, såhär ser jag ut iaf ;)










Jag var i Skåne i helgen som var, och så en obligatorisk pussbild vid havet..<3 // Vi besöker alltid ett ställe när vi är i Skåne, det stället som heter Hallongården som ligger i Trelleborg men jag tycker det ligger nämre Höllviken. Iaf, där odlar de massvis med hallon som de sedan tillverkar något utav, jag köpte exempelvis Hallonmarmelad och deras Hallonté. På sommaren har de djur ute som man får klappa, och det är bara så mysigt där.


Sedan besöker vi alltid Vellingeblomman som jag ÄLSKAR! Dom har ett tomteland, en ljusstad, blommor, massvis med tomtar, jag älskar Vellingeblomman och har gjort det sedan jag var liten.

Det var det som har hänt den senaste tiden. Plus detta har jag legat sjuk, pluggat, haft släkt på besök, haft min bästis hemma på glöggmys, köpt julklappar, varit barnvakt och jobbat =)

Nu ska jag strax åka hem från jobbet, vaknade med halsont och nu har jag världens huvudvärk och känns som om febern knackar snart på dörren! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar