måndag 21 december 2015

Nyårslöftetstaggen

Den här har ni säkert sett cirkulera runt bland alla bokbloggar - jag vill inte vara sämre så jag bestämde mig för att göra den.  Återkommer om ett år för att redovisa hur det har gått! =)

1. En klassiker jag lovar att läsa

2. En påbörjad bokserie jag lovar att avsluta



 

3. En bokserie jag lovar att påbörja


                                         4. En författare (som jag inte läst tidigare) jag lovar att läsa något av



 

5. En bok jag lovar att läsa om


                                                        6. En genre jag läst lite/inget av och lovar att utforska






                                                                         7. Ett seriealbum jag lovar att läsa



                                                                            8. En novell jag lovar att läsa





                                            9. En bok som behandlar ett tufft men viktigt ämne jag lovar att läsa



                                                             10. En länge ägd oläst bok jag lovar att läsa



                                                                         11. En debut jag lovar att läsa



                          12. En bok eller bokserie (som jag tidigare gett upp/dömt ut) jag lovar att ge en ny chans




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar