tisdag 5 januari 2016

2016

Åh. Sen 1,5 vecka så har jag varit SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!! Med en härlig hög feber, en massa härligt snor, en massa härligt hostande, och ett jättehärligt lock för öronen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min plan för 2016 har inte ens satts igång för det enda jag orkar göra är att titta på Jane The Virgin....Plus att läsa en jävla massa böcker...Jag som har skrivit Mål för 2016 och skulle ha publicerat dem vid det här laget, likaså att hinna utvärdera 2015. Men jag orkar inte ens sitta vid en dator, så himla typiskt att börja året med att vara sängliggandes. 

Jag återkommer när jag återkommer, förkylningen känns lite bättre men är fortfarande matt och trött i kroppen. Nu ska jag åka hem till mormor och äta lunch, så vi hörs senare! =)


Såhär skulle jag vilja göra på tha bitch aka förkylningen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar