torsdag 14 januari 2016

Filmlistor & Listchallenge

Någon mer än jag som älskar att skriva listor? Och känslan att sen få bocka av eller dra ett streck över är så skönt.  Det finns en sida som heter Listchallenges.com, där man gör listor och sedan kan man bocka av. Smidigt men jag älskar att skriva mina listor i nya skrivböcker, och för hand kunna bocka av. Men för er som inte tycker om att skriva för hand utan vill ha allt på nätet, detta är ett supertips till er! Och sedan så är det kul och se vilka listor som finns, vissa listor är verkligen helt random!

Men, här är ett gäng filmlistor som folk har gjort. Kul ide! 









Jag blev så glad när jag hittade Disney Channel Original Movies, jag älskar dom filmerna och har länge letat efter en lista där alla filmerna finns med. Nu har jag det och arbetet att ta mig igenom alla kan börja. Likaså med 99 Girly Teen Movies, vem älskar inte tjejfilmer?! Tur att jag snart slutar jobbet och kan åka hem och bänka mig framför Bring it on med choklad : )))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar