onsdag 13 januari 2016

Haft tur den senaste tiden!

Jag har tävlat i ett gäng tävlingar den senaste tiden, och vinsterna har varit böcker! Jag brukar aldrig vinna något men har faktiskt vunnit 4 stycken tävlingar!! Den första tävlingen var en utlottning där jag vann Gabriela P Kjeilens Födelsemärket, och En droppe i rymden av Lisa Rodebrand. 

Bonniersbokklubbar hade utlottning av ett gäng böcker och jag vann Jens Lapidus STHLM Delete. Sedan hade Bokentusiasten en utlottning där man kunde vinna 200kr på Adlibris och jag vann!! Jag valde Martina Haags nya Det är något som inte stämmer, jag har velat läsa den hur länge som helst efter min kusin tipsade om den.

Sedan hade Nelly på nellonsbokblogg en läs-a-lot som ni vet, det råka bli så att jag vann med mina 13 lästa böcker, och fick välja en bok på Adlibris för 150 kr, jag valde Girl Online - girl on tour. Alltså den andra delen i Girl Online av Zoe Sugg! Den har dock inte kommit än på posten, men den borde komma i veckan :) 

Tack till er alla som har haft dessa tävlingar! =)

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten.
    Vilken fin blogg du har!
    Kram Cissi
    cissigrip.blogg.se

    SvaraRadera