måndag 18 januari 2016

När tentan är inlämnad...

...får man sitta på pinterest! Japp! Tentan blev inskickad före 12.00 idag och det var första gången på länge som jag inte satt med näsan i en bok en dag/kväll. Nu har jag en liten paus med pluggandet tills slutet av januari när alla andra kurser drar igång, ska berätta mer om dem senare tänkte jag! =)

Och typ sånt här drömmer jag mig bort till för stunden.

En ställe där jag kan plantera mina blommor och fixa med odlingen i sommar.

 En urtjusig skjorta med vattenmelonisar, ja tack. 

 Snittblommor i fina vaser.
 En sån här fin kopphållare!!! Måste ha!! 

 Att få se världen ovanför, obs ej från rymden tänker mer från en flygplan ;-)))

En sån här knasig väska! 
Sommar, sommar, sommar. 

Nu är mitt huvud tungt efter en hel jobbdag med massor att göra.  Jobbar som kanslist som ni vet åt en fotbollsförening och vi har en fotbollscup nu i slutet av januari, vilket innebär massor med fix innan dess, som att skicka ut spelscheman till ca 40 lag, fixa annonser, fixa sponsorer, fixa domarutbildning och listan är jättelång. Detta är mitt första år som kanslist vilket innebär att allt blir extra tungt eftersom jag inte har någon aning om jag gör rätt...Well, nog med klagandet. Funderar på om jag ska läsa bloggar och titta på Buying Alaska resten av kvällen.. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar