fredag 22 januari 2016

Nicole & Jionni's Shore Flip

Alltså, jag var den som älskade Jersey Shore....Tittade på varenda avsnitt, följde den slaviskt, twittrade ut min frustation osv. Jag tittade även på Snooki & JWOW, när dom hade en egen show. Jag kollade även på Pauly Ds egna show!! Sedan kom ju Geordie Shore och likadant där, sett varenda avsnitt och ställer påminnelse så jag inte ska glömma bort det, (även om veckans höjdpunkt var ett nytt GS avsnitt...). Följer varje person som är med i showen på alla sociala medier som finns och stalkar dem hårt. JA!!! Jag är så töntig! Men dessa program slår Big Brother och Paradise Hotel med hästlängder. 

Varför skvier jag detta kan man ju undra? Jo, men nu är det så att Snooki och hennes man Jionni ska få en egen show! Premiär den 26 februari på FYI Networks, där även Khloe Kardashians nya serie Kocktails with Khloe sänds. Serien har fått namnet Nicole & Jionni's Shore Fli. 

Snooki och Jionnis nya serie kommer handla om när de bygger ett nytt hus i Jersey Shore - samtidigt som de försöker vara föräldrar och hålla relationen igång. 

Jag ser framemot denna serie! Jag älskade Nicole för hon är så himla härlig och en riktig energiknippe. Jag hoppas att även JWOW kanske dyker upp i något avsnitt med sitt lilla barn? Hoppas kan man ju alltid göra ;) ;) ;) Trailern ser riktigt bra ut också så jag tror detta kommer bli kanon.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar