lördag 16 januari 2016

Sista uppdateringen kring Julläsning 15-16

Då var det dags att göra den sista uppdateringen kring Julläsning 15-16 hos Miasbokhörna! Jag gjorde ju en uppdatering kring Läs-it-snowen när den tog slut, men här kommer det slutgiltiga resultatet kring Julläsningen som har pågått sedan december.


Här är alla böcker jag läste: 

Jag var här 238 sidor
Bröderna Grimms sagor 302 sidor
Min stora Sagobok 238 sidor
Mordet på Orientexpressen 271 sidor
Blommor på Mainstreet 393 sidor
Ada Goth och mysteriet på Gasta-Gorma Herrgård 223 sidor
Kockskola för ensamma hjärtan 342 sidor
Dödlig åtrå 304 sidor
Blod & Stjärnstoft 463 sidor
Saker vi inte säger 486 sidor
Jag är Solace 332 sidor
Nästa Rosengädda 348 sidor
Miss Peregrines Hem för Besynnerliga barn 378 sidor
Vita damens gåta 187 sidor
Idolen 232 sidor
Cinder 400 sidor
Sommarregn 359 sidor
Tredje principen 324 sidor
Totala lästa sidor landade på: 5820 sidor.

Bäst var: Saker vi inte säger av Sheila O´flanagan som var riktig mysläsning, chic-lit när den är som bäst. Sedan älskade jag också Idolen av Meg Cabot, efter jag hade läst ut den ville jag bara ha mer. Jag var här av Gayle Forman kan vara bland det bästa jag läste 2015, så himla sorglig och fin. 

Jag är väldigt nöjd med min läsning eftersom jag läste ut i stort sett alla böcker jag hade planerat att läsa, dock så fick jag lägga till några böcker till läshögen eftersom jag läste ut alla böcker som jag hade planerat efter någon vecka bara. Det var skönt att få beta av några böcker som har varit riktiga hyllvärmare.

Hur gick det för er andra? Tack till Mias bokhörna som anordnade detta! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar