söndag 24 januari 2016

Stephanie Perkins ger ut en skräckis?

Jajamen, författaren till de tre sockersöta ungdomsböcker Anna och den franska kyssen, Lola och pojken pojken i huset bredvid och Isla and the happily even after, ger ut en skräckis!! 

Såhär skriver Perkins själv på sin blogg: 

Yes, it's a contemporary. The killer is not a supernatural creature. I'm talking about ye old traditional knife-wielding maniac.
Yes, it will be bloody.

Yes, it will be sexy.

Yes, it will be scary.

At least . . . I hope it'll be scary!



MEN: OBS OBS!! Detta skrev hon år 2012, för 3 år sedan. Men dock så är det ju nästan bekräftat att den kommer ut 2016 genom HÄR och HÄR.

 
Jag tycker detta ska bli så sjukt intressant och se hur det blir! Jag älskar hennes författarskap och tycker böckerna är guds gåva till människan, och...jag kommer förmodligen älska denna bok också!

Vad tror ni? Hon skriver själv i sitt blogginlägg att hon har fått kritik och att några läsare inte kommer att läsa denna. Jag tycker bara det är kul när författare som jag gillar prövar på nya genrer, precis som Camilla Läckberg, som är känd för sina deckarromaner och ska nu deltaga i melodifestivalen som låtskrivare. Hon skrev på sin instragram, att bara för att hon skriver deckare betyder inte det att hon inte kan skriva annat, hennes talang är att skriva, även om det är deckare eller låtar, eller en matsedel.

I alla fall, jag ser framemot denna bok, vi får väl se när den dyker upp. Än har den inget omslag eller titel...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar