lördag 23 januari 2016

Wanties today!

Även om detta inte har något med böcker att göra så...Kan jag inte låta bli att visa dessa wanties frånen underbar hemsida som jag hittade idag och vill ha ca allt <3 Här är hemsidan. Klänningarna från den sidan är to die for. Eller, allt är to die for. Önskar att jag var rik nu så jag kunde köpa hem allt :-(

                Dessa superfina glasunderläggen <3                                   Dessa prints <3

                       En rutig handväska ja tack                                            En blommid bikini

                Den finaste termosen jag har sett!!!                     Och en matchande kopp vill SÅ   GÄRNA                        gå på picknick med dessa.

                    En superfin print på London                                 Ett gäng asfina skrivhäften

                    Ett par våriga och pastelliga skor                                      Till denna kjol <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar