onsdag 3 februari 2016

Sommar hos Modernista!

Modernista har blivit mitt favorförlag. Varför? Jo, dom är otroligt trevliga och generösa mot oss bokbloggare, recensionsexemplar, dom svarar ALLTID på mejl osv. Men det viktigaste av allt: dom ger ut bra böcker. Dom är otroligt snabba på att snappa upp vad som är populärt bland ungdomar och översätter dem fort som tusan till svenska. Deras sommarkatalog gjorde mig inte besviken för fem öre.

Bara detta omslag till katalogen är hur fint som helst. Är ett stort fan utav Ronaldo. 

 En biografi om Ronaldo, måste läsa! Och en bok utav Niva, det han inte kan om fotboll är inte värt att veta. 

Teorier kring Making A Murderer, helvete vad spännande!! Hjälp...har glömt bort vad Det lånade mörkrets riddare handlar om men den lät spännande när jag läste handlingen.


Båda två är fortsättningar. Som sagt, otroligt snabba på att ge ut fortsättningar! 


Morgan Matson med Sedan du försvann, den här boken har fått otrolitg mycket bra kritik och fina recensioner så är väldans pepp på denna! 


Alltså!!! Jag höll på och dö när jag såg att Modernista kommer släppa en bok om Eve Dallas!!!!! Som ni vet är J.D Robb ett alias för Nora Roberts. Hon har skrivit en kriminalserie om polisen Eve Dallas i framtidens New York. Dessa böcker är så äckligt bra, men kruxet är att det endast finns 4 delar ute på svenska men säkert över 20 delar på engelska. Tänk om Modernista fortsätter att ge ut dessa, hallelujah säger jag då!

 Hittade ni nånting hos Modernista? Jag ser så mycket fram emot sommaren nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar