söndag 3 april 2016

Sjukstuga och pluggkaos

Hej på er! 

Den senaste månaden har jag verkligen känt att bloggen har blivit noll prioriterad, har väl kanske kommit upp 1-2 inlägg? Fy skäms alltså! Jag måste styra upp den här bloggen alltså, har så mycket att blogga om! Recensioner framförallt, kanske en recensionsevecka vore på sin höjd?

Jag har den här veckan legat däckad med feber, snorig näsa osv osv. Och haft världens helvetes tenta i litteraturvetenskap. Det är typ idag som jag för första gången orkar sminka mig och ta mig utanför dörren. Jag har varvat i veckan med att ha feberfrossa och skriva om klassicismen och  kolla på Shameless så jag hoppas det kommer upp en recension snart. Då jag totally älskar den serien <3

Iaf, ville mest bara kika in och säga hej, jag lever och mår bra. Ska hoppa in i duschen och sedan fortsätta kolla på Shameless, är på säsong 6 nu. Iiihh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar